czwartek, 26 grudnia 2013

[003] Bring me to life

Bring me to life
Maja:
1. Pomysłowość
Całkiem fajny pomysł. Nie jest tam Harry super zły, bo jak tam napisałaś główna bohaterka zwieża mu się :) No ogólnie pomysł dość oryginalny. Przeczytałam głównie fabułę i kilka zdań jednego rozdziału, ale myślę, że mimo to nie pomyliłam się, co do oceny twojego pomysłu na opowiadanie :) 9/10
2. Stylistyka pisania
No dobra, w tej "rubryce: musiałam się troszkę "zagłębić" w ff ;) Zdarzają ci się błędy gramatyczne, interpunkcyjne również, a jeśli chodzi o ortografię, to wydaję mi się, że jest ok. 6/10
3. Opis bohaterów
Bohaterowie mają podane imię, nazwisko i wiek, więc tak nie mam jak się wypowiedzieć na temat opisu xD Ale ogólnie taki "opsi" jest jak dla mnie spoko, tylko ja jeszcze lubię jak się pisze do tego takie...motto :D A więc tutaj dam 8/10
4. Ogólna fabuła 
Ogólna fabuła jest bardzo fajna :) i tu daję 10/10

Patrycja:
1.Pomysłowość.
Pomysł jest naprawdę dobry. Dużo sie tam dzieje. Lea i jej tragiczna przeszłosć, Harry z tajemnicami. Pomysłowoś oceniam na 10/10
2. Stylistyka pisania.
Przeczytałam wszystkie posty na Twoim blogu. Nie jest najgorzej, jeśli chodzi o błędy. Musisz trochę popracować nad interpunkcją i będzie git. 8/10
3. Opis bohaterów
Opis jest taki jak na większości blogów, ale mi osobiście jak najbardziej odpowiada ten opis. 9/10
4.Ogólna fabuła.
Bardzo mi sie podoba, przyznaję 10/10.

Karolina:
1. Pomysłowość.
Co do tego to zgadzam się z wyższymi recenzjami, pomysł jest bardzo fajny, końcówka 3 rozdziału mi się bardzo podobała, taka tajemnicza. 9/10
2. Stylistyka pisania:
Tak, właśnie interpunkcja, a dokładniej przecinki, zdarzyło się kilka literówek, ale to nic większego 7/10
3. Opis bohaterów.
Hmm...tu nie mam żadnych zastrzeżeń. 10/10
4. Ogólna fabuła.
Fabuła mnie bardzo zaciekawiła, jak już pisałam końcówka trzeciego rozdziału była taka trochę...emocjonująca hahah nie wiedziałam jakiego słowa użyć. 10/10
Punktów 108/120

2 komentarze:

  1. Nominowałam Was do Liebster Awards.
    Więcej u mnie ;D
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2013/12/versatile-blogger-award-and-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest tam Harry super zły, bo jak tam napisałaś główna bohaterka zwieża mu się :)
    A nawet zlosza. ;> //Przecinki przed „jak” i „główna”. // Emotka nie zastąpi kropki.

    Przeczytałam głównie fabułę i kilka zdań jednego rozdziału, ale myślę, że mimo to nie pomyliłam się, co do oceny twojego pomysłu na opowiadanie :)
    Nie czytałam, ale ocenię. <3 // Poszukiwania kropki trwają.

    No dobra, w tej "rubryce: musiałam się troszkę "zagłębić" w ff ;)
    Dopiero teraz? Po co wstawiasz pewne, zupełnie pasujące, wyrazy w cudzysłów, który, swoją drogą, jest nieprawidłowy? // Seryjny porywacz kropek nie został jeszcze złapany? Holmes, wstydź się!

    to wydaję mi się
    Wydaje.

    Bohaterowie mają podane imię, nazwisko i wiek, więc tak nie mam jak się wypowiedzieć na temat opisu xD
    Wyszyscy wspólne? // Chyba nie potrafisz składnie wyrażać swoich myśli... IKSDE.

    Ale ogólnie taki "opsi" jest jak dla mnie spoko, tylko ja jeszcze lubię jak się pisze do tego takie...motto :D
    Opsi to połączenie hopsasy z kosi kosi łapci? // „Jak dla mnie” powinno być wydzielone przecinkami. // Jeju... Takie... Motto...? Bez iksde? To się nie godzi! ;__;

    Ogólna fabuła jest bardzo fajna :)
    Miażdżące. Państwo pozwolą, że sobie kwiknę.

    Pomysłowoś
    Smaczne „ć”?

    Opis jest taki jak na większości blogów, ale mi osobiście jak najbardziej odpowiada ten opis.
    Przecinek przed „jak”. // Powtórzenie.

    Co do tego to zgadzam się z wyższymi recenzjami
    Przecinek przed „to”. // Albo „powyższymi”, albo „wyżej wymienionymi”.

    Tak, właśnie interpunkcja, a dokładniej przecinki, zdarzyło się kilka literówek, ale to nic większego
    Komuś też tu urwało od interpunkcji.

    jak już pisałam końcówka trzeciego rozdziału była taka trochę...emocjonująca hahah nie wiedziałam jakiego słowa użyć.
    Przecinki przed „końcówka” i „nie”. // Spacja po wielokropku. // Pewnie dlatego, że jesteś uboga leksykalnie.
    Hahah, buu, smuteczek.

    OdpowiedzUsuń

Layout by Yassmine