sobota, 4 stycznia 2014

[004] Be Alright

Patrycja
1. Pomysłowość.
Sam pomysł na opowiadanie jest bardzo dobry. Podoba mi się. 10/10
2.Stylistyka pisania
Nie popełnisz większych błędów. Czasami trochę za często wstawiasz przecinki. 9/10
3.Opis bohaterów
Opis jest w sumie okey, ale nie zawiera dużo informacji o postaciach. 8/10
4.Ogólna fabuła
Blog bardzo mi się podoba, sama jestem ZerrieShipper :) Piszesz ciekawie. Fabułę oceniam 10/10
PS: Przesuń sobie pole z tekstem bardziej na prawo, bo nie widać początku tekstu.


Maja:
1. Pomysłowość
Pomysł jest bardzo oryginalny, w pozytywnym tego słowa znaczeniu :) Nie spotkałam się jeszcze z podobnym opowiadaniem, więc "punkt" dla ciebie xD 10/10
2. Stylistyka pisania
Styl pisania masz fajny, piszesz długie rozdziały, a to jest duży plus, bo niekażdy tak potrafi, np. ja :c Czasami, a nawet rzadko zdarzają ci się błędy interpunkcyjne, ale powtarzam, rzadko ;) Jeśli chodzi o błędy tj: ortograficzne, gramatyczne, to myślę, że jest spoko c: 9/10
3. Opis bohaterów
Taki opis jak ty zrobiłaś, bardzo lubię :D Dlatego daję 10/10
4. Ogólna fabuła
Jak dla mnie jest bardzo zaciekawiająca :) Przyznaję 10/10

Niestety Karolina nie mogła wystawić swojej recenzji z przyczyn technicznych.

Otrzymujesz 76/80 punktów.

Pozdrawiamy xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Yassmine