środa, 18 grudnia 2013

[001] Promise

Promise
Recenzja od Karoliny:
1. Pomysłowość:
Uważam, że pomysł na opowiadanie jest na prawdę świetny, nigdzie wcześniej się nie spotkałam z podobnym. Lekko nad opiekuńczy brat, który jest członkiem gangu...hmm...bardzo mi się podoba.  
Daję 10/10
2. Stylistyka pisania:
Ogólnie zaczęłam czytać i nie zauważyłam jakiś "głębszych" błędów. Wiadomo, każdemu się zdarzają, lecz u ciebie nie znaków interpunkcyjnych, błędów ortograficznych też nie widziałam. Piszesz bardzo fajnie i wiadomo o co chodzi, czyli tak jak powinno być :)
Daję 10/10
3.Opis bohaterów:
Bardzo mi się spodobały charaktery bohaterów, są takie...inne?
Tak to właściwe słowo.
10/10
4. Ogólna fabuła:
Jak już mówiłam, bardzo mi się spodobało opowiadanie, a z racji tego, że jestem Directioner, chyba zacznę je czytać ♥
Również 10/10


Recenzja od Patrycji:

1. Pomysłowość.
Sam pomysł jest świetny,  bardzo mnie zaciekawił 10/10
2. Stylistyka pisania.
Pojawiały się drobne błędy, ale to akurat każdemu się  zdarza ;) 10/10
3. Opis bohaterów.
Opisałas ich w bardzo imponujący sposób , 10/10
4. Ogólna fabuła.
Blog wydaje się być ciekawy, piszesz bardzo fajnie, przyznaję Ci 10/10.

Więc zdobyłaś maksymalną liczbę punktów, prosimy o wstawienie recenzji na swojego bloga ♥

1 komentarz:

Layout by Yassmine