piątek, 20 grudnia 2013

[002] We are born to live, We live to die..

1. Pomysłowość
Czytam Twojego blogai co do pomysłowości nie mam żadnych zastrzeżeń. Jesteś genialna. 10/10
2. Stylistyka pisania.
Każdemu zdarzają się drobne błędy, ale nie jest ich u Ciebie dużo ♥ 10/10
3. Opis bohaterów
Powiem krótko - boski 10/10
4. Ogólna fabuła.
Jak już wspominałam uwielbiam Twoje opowiadania. Ja czytam tylko blogi, które mnie zaciekawią i Twój właśnie taki jest. 10/10

Karolina:
 1. Pomysłowość:
Trochę "zagłębiłam" się w twojego bloga i powiem, że pomysły są świetne, jednak, widziałam wiele blogów o podobnej fabule. Pamiętaj to tylko  fabuła, reszta jest świetna 8/10
2. Stylistyka pisania.
Raczej nie popełniasz wielkich błędów, w których popełnianiu ja jestem mistrzynią 10/10
3.Opis bohaterów.
Bardzo podoba mi się charakter głównej bohaterki, co do chłopców z 1D, nie są to charaktery, które lubię w opowiadaniach, ale każdy ma inny gust.  Daję 7/10
4. Ogólna fabuła.
Jak już wyżej pisałam, widziałam podobne fabuły, lecz podoba mi się jak dalej poprowadziłaś to opowiadanie. 9/10

Punktów:
74/80

1 komentarz:

Layout by Yassmine